Hylje harhateillä
Perhelomalla olevat veljekset ystävystyvät loukkaantuneen hylkeen kanssa ja päättävät tuoda sen mukanaan kotiin…kertomatta äidille ja isälle. Pian he oppivat, että kotona ei pysty pitämään hyljettä kauaa salassa, etenkään kun se käynnistää sarjan tapahtumia, jotka saavat heidän taloutensa ja koko kaupungin aivan sekaisin.
Rantaloman pitäisi olla huoleton, tapahtumaköyhä kokemus koko perheelle. Kun Loomisin perheen nuoret veljekset ystävystyvät Sammyn, ilkikurisen hylkeen kanssa, he päättävät tuoda sen mukanaan kotiin…kertomatta äidille ja isälle. Pojat saavat huomata, ettei hylje pysy kauaa salassa. Pian Sammy saa aikaan ketjureaktion, joka saa Loomisin kodin ja koko kaupungin aivan sekaisin.