I Captured the King of the Leprechauns
Kurkistus ”McBride ja Haltijat” -elokuvan kulissien taakse, jonka pääosissa ovat Pat O'Brien ja Walt Disney. Walt Disney näyttää elokuvassa kykynsä näyttelijänä. O'Brien kertoo hänelle irlantilaisista perinteistä ja tavoista, jonka jälkeen Disney lähtee Irlantiin, jossa hän tapaa haltijoiden kuninkaan Brianin ja Darby O'Gillin. Disney pitää heidän tarinoistaan niin paljon, että kutsuu heidät Kaliforniaan tähdittämään elokuvaansa.