Ihmeiden aika
Mies muuttuu epätavallisen älykkääksi ja tarkkanäköiseksi nähtyään kirkkaan valkean valon. Hänen ilonsa happanee pian, kun hänen ystävänsä alkavat pelätä hänen kykyjään, ja armeija yrittää saada tietoonsa niiden lähteen.
Hollywood-suosikki John Travolta on pääosassa innoittavassa tarinassa tavallisesta miehestä, joka saa uskomattomia kykyjä! 37. syntymäpäivänään George Malley (Travolta) törmää mystiseen valkeaa valoon, ja muuttuu neroksi! George hämmästyttää kyvyillään kaupunkilaisia, mutta parhaan ystävänsä pelästyttyä hänen voimiaan hän alkaa ymmärtää, millaisia muutoksia hänessä ja koko kaupungissa on niiden myötä tapahtunut. Sivuosia tähdittävät mm. Robert Duvall, Forest Whitaker ja Kyra Sedwick.