Villi länsi
Johtolangat kuuluisasta Montanan sotatantereesta, 1800-luvun höyrylaiva ja rajaseutujen aavekaupunki paljastavat yllättäviä tosiseikkoija villistä lännestä.
Hollywoodin versio villistä lännestä on silkkaa fiktiota. Millaista elämä rajaseuduilla sitten oikeasti oli? 1800-luvun höyrylaivahylystä löytyy laatikoittain kallista samppanjaa. Little Bighornin taistelutanner valottaa kenraali Custerin kuolemaa. Mureneva kalifornialainen kaivoskaupunki paljastaa, että suurin osa sen yhteiskunnasta on miltei jäänyt unholaan.