Independence Day: Uusi uhka
On kulunut 20 vuotta siitä, kun alienit melkein tuhosivat planeettamme. Independence Day -menestyselokuvan räiskyvässä jatko-osassa ne palaavat entistäkin kostonhimoisempina.