Kohtalokas syrjähyppy
Keski-ikäinen vaimo ja äiti, Connie, alkaa pettää miestään, Edwardiä, komean nuoren miehen kanssa. Kun Edward saa tietää siitä, hän lähtee vihaisesti tapaamaan vaimonsa rakastajaa. Tätä päätöstä Edward saa kuitenkin vielä katua.
Connie on keski-ikäinen vaimo ja äiti, joka alkaa pettää miestään komean nuoren ranskalaismiehen, Paulin, kanssa. Kun Connien aviomiehen, Edwardin, epäilykset heräävät, hän palkkaa yksityisetsivän. Kun hänen pelkonsa saavat vahvistuksen, Edward lähtee vihaisesti tapaamaan Paulia. Tätä päätöstä hän saa kuitenkin vielä katua.