Inside the Muslim Brotherhood
Näyttää Egyptin suurimman poliittisen järjestön salatun roolin vallankumouksen aikana ja sen, mikä on maan tulevaisuus Mubarakin hallinnon jälkeen.
Tammikuussa 2011 tuhannet egyptiläiset lähtivät osoittamaan mieltään kaataakseen presidentti Hosni Mubarakin sortavan hallituksen. Tämän vallankumouksen katalysaattori olivat sosiaalisen median verkostumissivut internetissä, kuten Facebook. ’Inside Muslim Brotherhood’ näyttää Egyptin suurimman poliittisen järjestön salatun roolin ja paljastaa, mitä tulevaisuus saattaa tuoda maassa, joka viimein toipuu Mubarakin hallinnosta.