Intian villit leopardit
Intian syvimmissä viidakoissa ja korkeimmilla vuorilla elävät salavihkaiset kissapedot. Matkaamme Ladakhiin Himalajalle etsimään vuorten aaveiksi kutsuttuja lumileopardeja ja Koillis-Intian viidakoihin suurista kissapedoista pienimmän, puuleopardin, valtakuntaan. Luontokuvaaja Sandesh Kadur aikoo ottaa selvää niiden salatusta elämästä.