Iron Man & Hulk Heroes United
Hulkin murskaavan raaka voima ja Tony Starkin huipputekninen aivokapasiteetti yhdistyvät, kun vastassa on Zzzax, voittamattomalta vaikuttava, energiaa ahmiva hirviö, joka uhkaa tuhota koko planeetan.
Hulkin murskaavan raaka voima ja Tony Starkin huipputekninen aivokapasiteetti yhdistyvät, kun he kohtaavat pahimman mahdollisen vihollisen. Kun Zzzax, voittamattomalta vaikuttava, energiaa ahmiva hirviö uhkaa tuhota planeetan, Kostajien epätodennäköisin pari on ihmiskunnan ainoa toivo. Kumpikaan ei pysty yksin päihittämään Zzzaxin vaikuttavaa voimaa. Parina heillä saattaa olla mahdollisuus siihen, jos he vain löytävät keinon tehdä yhteistyötä ennen kuin aika loppuu.