Isän tyttö
Tehdäkseen vaikutuksen vanhempaan poikaan 14-vuotias tyttö kehittää hauskan tarinan isästään, mikä käynnistää erehdysten komedian ja saa aikaan hämmennystä.
Gerard Depardieu esittää ylisuojelevaa isää, joka joutuu pulaan, kun hänen yliaktiivinen teinityttärensä haukkaa liian suuren palan trooppisessa lomapaikassa. Pian pahanilkinen teini saa isänsä pahaan pulaan, ja isä loikkaa epäonnisesta tapahtumasta toiseen. Tässä leffassa yhdistyvät sekasortoinen komedia ja kauniit saaristomaisemat. Auringon alla ei hauskuus lopu.