Iso kiltti jätti
Kun yksinäinen mutta varhaiskypsä kymmenvuotias tyttö ystävystyy arvoituksellisen jättiläisen kanssa, hänet kiidätetään Jättiläismaan ihmeisiin ja vaaroihin. Pian hän saa tietää, etteivät kaikki jättiläiset ole kilttejä, ja hän lyöttäytyy yhteen seitsenmetrisen seuralaisensa kanssa pysäyttääkseen ihmisiä syövät jätit pysyvästi.