God Forbid: The Scandal That Brought Down a Dynasty
Miamissa asuva parikymppinen allaspoika päätyy seitsenvuotiseen suhteeseen hurmaavan, vanhemman naisen ja tämän aviomiehen kanssa – joka on evankelisoiva Trumpin kannattaja, Jerry Falwell Jr. Poika sotkeentuu yhä tiiviimmin Falwellien näennäisen täydelliseen elämään.