JÄMERÄT KULLANKAIVAJAT
Bostonin soveliaisuus kohtaa Villin lännen, kun Roddy McDowall, Suzanne Pleshette ja Karl Malden tähdittävät tätä "kuin kala kuivalla maalla" -komediaa. Nuori bostonilainen poika nimeltä Jack tahtoo palauttaa perheensä menetetyn omaisuuden ja matkustaa laivalla jäniksenä Kalifornian kultaryntäykseen. Kun perheen hyvin korrekti hovimestari lähtee perään ja yhyttää Jackin San Franciscossa, kaikki tiet vievät jatkuvaan seikkailuun, villeihin ja epämääräisiin hahmoihin ja onnekkaaseen iskuun, joka johtaa hillittömään nauruun.