Jingle All The Way 2
Kaksi epätoivoista isää kisaa vailla mitään sääntöjä parhaan isän tittelistä järjestäen kaikkien aikojen hauskimman joulun! Hupia rakastava ja rento Larry-isä (Larry The Cable Guy) tuskailee etsiessään joululahjaa kahdeksanvuotiaalle tyttärelleen Noelille. Kauden trendikkäin lelu Harrison-nalle on loppuunmyyty, ja Noelin isäpuoli haluaakin niin - voidakseen itse toteuttaa tytön toiveen. Kun Larry kuulee, että Noel haluaa joululahjaksi nimenomaan nallen, hän ei anna minkään estää hankkimasta tytölle tämän toivelelua. Jingle All the Way 2 on hilpeä hyvän mielen elokuva, jossa on mukana myös showpainin supertähti Santino Marella.