Joulusäveliä
Holly on järkyttynyt ja tuohtunut, kun ei saa tilaisuutta laulaa Snow Belles -lauluryhmässä. Hän aikoo luoda oman musiikkiryhmän ja haastaa kilpailijansa jouluaaton laulukilpailuun.
Holly on valmis jo edesmenneen äitinsä perustaman legendaarisen Snow Belles -lauluryhmän koe-esiintymiseen, kun sieltä on vapautunut paikka. Holly järkyttyy ja tuohtuu, kun paikka menee ryhmän johtaja Marcin parhaalle ystävälle, joka on hädin tuskin edes lahjakas. Niinpä Holly päättää perustaa oman musiikkiryhmänsä ja haastaa kilpailijansa jouluaaton laulukilpailuun.