Kafka, Kiffer Und Chaoten
Viisi yliopisto-opiskelijaa haluaa kuvata Franz Kafkan 'The Country Doctorin' kesälomallaan Sisiliassa lisäten mukaan animaatioita ja musikaalisia elementtejä. He saavat yllätyksekseen taivuteltua Kafkan mukaan hankkeeseen, mistä seuraa omituinen ja hasiksentäyteinen road movie, jonka aikana Kafka saa tilaisuuden kirjoittaa elämänsä uudelleen.