Kahden kaveruksen tarina\r
Nuori pesukarhu ja karhunpoika erkaantuvat perheistään ja lyöttäytyvät yhteen. Heidän yhteinen matkansa maan halki on täynnä seikkailuja, iloa ja rakkautta.