Kaksinaamaista peliä
Miles Pope on köyhä näyttelijä, jonka elämä muuttuu hervottomalla tavalla huonoon suuntaan, kun hän saa selville rikollisjengiläisten tarkimmin varjellun salaisuuden. Pelastaakseen oman henkensä Miles värvää apuun omalaatuisen meikkitaiteilijan, joka loihtii mahtavan valeasun hänen oikean henkilöllisyytensä salaamiseksi. Luvassa on runsaasti lonkalta heitettyä imitaatiota, kun Miles matkii muun muassa lasvegasilaista palkkatappajaa sekä James Brownin pikkuveljeä säilyäkseen hengissä ja saattaakseen rikolliset oikeuden eteen. Elokuvassa nähdään koomikko Lenny Henryn hervottoman hauska roolisuoritus.