Kanjoniin
Dokumentista välittyy amerikkalaisille pyhän paikan ajaton kauneus. Se kertoo myös fyysisistä vastoinkäymisistä, jotka koettelevat ystävyyttä. Elokuva seuraa kahta työtoveria, jotka päättävät kulkea Grand Canyonin kävellen toivoen, että 1200 kilometrin kävely auttaa heitä ymmärtämään upeaa maisemaa ja sitä kaupallista kehitystä, joka haluaa muuttaa sen pysyvästi.