Karaoken kummajaiset
Matkakomedia karaoken vähän tunnetusta maailmasta ja siinä elävistä erikoisista henkilöistä. Kaikki tiet vievät Omahaan, missä järjestetään karaoken kansallinen mestaruuskilpailu, joka tuo yhteen tämän sekalaisen joukon kaikkien aikojen laulukilpailun merkeissä.