Käsi, joka kehtoa keinuttaa
Annabella Sciorra on pääosassa Claide Bartelina, kiireisenä vaimona, äitinä ja uranaisena. Hänen perheensä joutuu vaaraan hänen palkattuaan Peytin Flandersin, näennäisesti täydellisen lastenhoitajan, jolla on karmean salainen suunnitelma.
Valmistaudu jäätävään jännitykseen! Annabella Sciorra on pääosassa Claide Bartelina, kiireisenä vaimona, äitinä ja uranaisena. Hänen perheensä joutuu vaaraan hänen palkattuaan Peytin Flandersin (Rebecca De Mornay), näennäisesti täydellisen lastenhoitajan, jolla on karmea salainen suunnitelma. Kun Claire saa selville Peytonin tappavan kostosuunnitelman, voi olla jo liian myöhäistä. Kriitikoiden ylistämä trilleri on mukaansatempaava alusta aina unohtumattomaan loppuratkaisuun saakka ja tarjoilee väristyksiä, puistatuksia sekä yllätyksiä.