Kauhujen Klubi
Trooppisen saaren hotellin seksinnälkäisiä työntekijöitä jahtaa viidakkoveistä heiluttava tappaja.
Coconut Peten Pleasure Islandilla koomiset keppostelut kohtaavat viidakkoveistä heiluttavan kauhun. Joukko matkantekijöitä saapuu saarelle valmiina bilettämään lomakohteen henkilökunnan kanssa, joka tarjoaa kaikenlaisia laillisia vapaa-ajanviettotapoja. Saarta pyörittää väljähtänyt poptähti Coconut Pete, ja siellä voi todellakin rentoutua ainakin, kunnes saaren asukkaat alkavat potkaista tyhjää.