Kaunotar ja Kulkuri II - PEPIN SEIKKAILUT
Jaa ihmeet ja lumous, kun Walt Disneyn rakastettu klassikkotarina jatkuu. Kaunottaren ja Kulkurin ilkikurinen Pepi-pentu on aina koirankopissa. Nyt vapauden jano saa hänet lähtemään suureen seikkailuun. Pepi liittyy kaatiksen koiriin, tunnettuun jengiin, johon kuuluu myös hänen idolinsa, katuelämää tunteva Kusti sekä herttainen ja järkevä kulkukoira nimeltä Enkeli. Valitseeko Pepi kaulapannattoman elämän uusien kavereidensa kanssa vai omaksuuko hän sen hemmotellun elämän, joka hänellä oli kotona?