Kerran bändäri - aina bändäri
Susan Sarandon ja Goldie Hawn esittävät entisiä bändäreitä, jotka tapaavat toisensa monen vuoden erossa olon jälkeen. Tämä johtaa huvittavaan kulttuurien yhteentörmäykseen, joka ravisuttaa kummankin maailmaa.
Kun rahaton ex-bändäri toivoo saavansa rahaa vanhalta rikoskumppaniltaan, olosuhteet saavat heidät taas ystävystymään ja jatkamaan elämiään eteenpäin positiivisemmalla tavalla. Huvittava kulttuurien yhteentörmäys ravisuttaa kummankin maailmaa.