Ketjureaktio
Kunnianhimoinen opiskelija sotkeutuu trillerissä vakoilun ja murhien verkkoon, kun hänen mentorinsa kehittää mullistavan ja puhtaan energialähteen.
Kaksi mullistavan energialähteen kehittelyyn osallistunutta tutkijaa – fiksu mekaanikko ja kunnianhimoinen naispuolinen fyysikko – joutuu karkusalle hallituksen agenteilta näiden lavastettua heidät murhasta ja labransa pommituksesta. Tämä on osa suunnitelmaa haudata projektin lupaavat energiatutkimustulokset.