Kickboxer: Vengeance
Kurt on aina suojellut veljeään Ericiä. Kun julma ja voittamaton taistelija Tong Po tappaa Ericin rajattomassa vapaaottelussa, Kurt omistautuu harjoittelulle tavoilellen rauhaa… ja kostoa.
KICKBOXER VENGEANCE seuraa kahta veljestä, Ericiä (Darren Shahlavi) ja Kurt Sloanea (tulokas Alain Moussi), jotka ovat maineikkaan kamppailumestareiden suvun jälkeläisiä Kalifornian Venicestä. Kurt on aina jäänyt isoveljensä, Ericin, varjoon, sillä hänellä ei ole mestaruuteen vaadittavia vaistoja. Kurtin epäilyksistä huolimatta Eric tarttuu maksettuun tarjoukseen ja matkustaa Thaimaahan haastamaan thainyrkkeilymestari Tong Pon (Bautista). Hän kuitenkin epäonnistuu hirvein seurauksin. Kurt lähtee kostoretkelle. Hän harjoittelee veljensä mentorin, mestari Durandin (JCVD), valmennuksessa osallistuakseen thainyrkkeilyotteluun säälimätöntä mestari Tong Pota vastaan. Durand uskoo alkuun, että Kurtia on mahdoton valmentaa, mutta henkisten harjoitusten ja kokeiden jälkeen Durand huomaa, että Kurtilla on käsittämättömiä voimia, jotka kannattelevat hänet läpi viimeisen välienselvittelyn Tong Pon kanssa.