Kidnep
Monelle lapselle se on pahin painajainen: tulla siepatuksi. Mutta kun kymmenvuotias Bo siepataan, se onkin hänelle iloinen pakomahdollisuus yksinäisestä elämästä, jossa hänen rikkaat vanhempansa tuskin huolehtivatkaan hänestä.
Monelle lapselle se on pahin painajainen: tulla siepatuksi. Mutta kun kymmenvuotias Bo siepataan, se onkin hänelle iloinen pakomahdollisuus yksinäisestä elämästä, jossa hänen rikkaat vanhempansa tuskin huolehtivatkaan hänestä. Bon sieppaaja on kömpelö Fred, joka vaatii neljää miljoonaa euroa pojasta maksaakseen ystävälleen Leolle velkansa. Rikkaan miehen poika päätyy hullun käsiin.