Killer Shark vs Killer Whale
Miekkavalaat hyökkäävät valkohaiden kimppuun ja syövät niiden maksat. Tutkijat ovat ymmällään. Miksi hait pakenevat miekkavalaiden saapuessa?
Miekkavalaat hyökkäävät valkohaiden kimppuun ja syövät niiden maksat. Tutkijat ovat ymmällään. Tällaista epätavallista käytöstä on tavattu kolmessa eri maailmankolkassa, Kaliforniassa, Etelä-Afrikassa ja Australiassa. Hämmästyttävintä on kuitenkin muiden haiden katoaminen tapahtuman jälkeen. Miten ne vistivät toistensa kanssa ja tekevät väistöliikkeen miekkavalaiden saapuessa?