Kingdom Come
Kun hänen miehensä menehtyy, Raynelle Slocumb (Whoopi Goldberg) kutsuu koko klaanin koolle. Jännitys perheen sisällä nousee humoristiseen kiehumispisteeseen, kun häiriintyneet Slocumbit kohtaavat taas toisensa.
Suuren maaseutuhenkisen afroamerikkalaisen perheen erilaiset jäsenet kokoontuvat yhteen ja käyvät läpi erinäisen joukon vanhoja ongelmia, jotka ovat vaivanneet heitä pitkään. Samalla he valmistautuvat hautaamaan perheen patriarkan, miehen, joka myös monimutkaisti heidän tunne-elämiään.