Kiss of the Dragon
Kiinalainen hallituksen agentti saapuu Pariisiin suorittamaan räjähdysarkaa, huippusalaista tehtävää. Asiat menevät pahasti pieleen, kun hänet pettää mies, jota hän tuli auttamaan.
Kiinalainen poliisi Liu Jian tulee Pariisiin auttamaan paikallista siveyspoliisia nappaamaan kiinalaisen huumeparonin ja tämän tuntemattoman ranskalaisen yhteyshenkilön. Yhteyshenkilö onkin siveyspoliisin johtaja Richard, joka aikoo tappaa huumeparonin ja lavastaa Jianin syylliseksi. Jian välttyy ammutuksi tulemiselta ja karkaa mukanaan valvontakameran nauha, josta näkyy tapahtumien kulku. Jian sattuu pyytämään apua amerikkalaiselta maalaistytöltä, Jessicalta, joka on yksi Richardin prostituoiduista. Jessicalla on omat ongelmansa, mukaan lukien se, että Richard on lukinnut hänen tyttärensä orpokotiin pitääkseen Jessican kaduilla ja vaiti Richardin toimista. Pystyykö Jian suojelemaan Jessicaa, pelastamaan tämän tyttären ja antamaan Richardille lohikäärmeen suudelman?