Kissing Jessica Stein
Jessica Stein on sinkku, hetero ja menestynyt bisnesnainen, joka huomaa, ettei olekaan niin hetero kuin on aina luullut, kun hän aloittaa intensiivisen ystävyyssuhteen uranaisen, Helen Cooperin, kanssa, ja se johtaakin romanssiin.
Optimistisen mutta painajaismaisen deittailurupeaman jälkeen neuroottinen newyorkilaisjournalisti Jessica Stein törmää kiinnostavaan Henkilökohtaista-palstan ilmoitukseen, jonka ainoa huono puoli on se, että se on Naiset etsivät naisia -palstalla. Hän päättää kokeilla vastata ilmoitukseen, ja hänen yllätyksekseen hänellä ja tällä hipsterillä, Helen Cooperilla, klikkaa heti. Naiset kompuroivat läpi vakavan kosiskelun. Kun perinteiset sukupuoliroolit ovat poissa, heidän on keksittävä omat sääntönsä matkan varrella.