Koko kansan Bulworth
Senaattori Jay Bulworth (Warren Beatty) uskoo, että hänen uransa on ohi, ja hän hankkii itselleen kalliin vakuutuksen sekä tappajan. Mutta hänen lähestyvä kuolemansa saa hänet rikkomaan sääntöjä ja puhumaan suunsa puhtaaksi.
Senaattori Jay Bulworth (Warren Beatty) uskoo, että hänen uransa on ohi, ja hän hankkii itselleen kalliin vakuutuksen sekä tappajan. Mutta hänen lähestyvä kuolemansa saa hänet rikkomaan sääntöjä ja puhumaan suunsa puhtaaksi. Kun hän kokee uutta elämäniloa, jota myös kasvattaa nainen nimeltä Nina (Halle Berry), Bulworthin on nyt jotenkin estettävä oma murhansa, jonka hän on itse tilannut, ennen kuin on liian myöhäistä.