Kolmetoista
Elokuva pureutuu karulla ja paljastavalla tavalla kaupunkilaisnuorten elämään vuonna 2003. Herättelevä kuvaus kertoo nykyteinien ajatuksista, puuhista, tunteista ja kokemuksista.