Kookosrapu: Joulusaaren kuningas
Syrjäisellä Joulusaarella ravuista on tullut rehevän sademetsän vartijoita. Kookosrapu on kuriton kuningas, jonka raajojen väli on metrin ja joka voi avata kookospähkinän saksillaan. Huomaamme, että kookosravut eivät ole vain peolottavia ryömijöitä.