Kruimeltje en de Strijd om de Goudmijn
Tässä uudessa tarinassa Crumble pääsee pois kadulta asumaan vanhempiensa luokse maaseudulla. Vaikka hän pitää perhe-elämästä, kaipaa hän silti vanhaa kaupunkielämäänsäkin. Crumble päättää karata uskollisen koiransa Moorin kanssa, mutta matkalla hänet pysäyttää Anna. Crumblen paon aikana heidät molemmat kidnapataan. Vanhalla konnalla on suunnitelmia heidän varalleen tässä seikkailussa.