Kung Pow - nyrkki kidassa
Tämä elokuva elokuvan sisällä luotiin vitsailemaan kamppailulajigenren kustannuksella. Kirjoittaja-ohjaaja Steve Oedekerk käyttää nykyhahmoja ja liittää heidät 1970-luvun kungfu-leffaan yhdistäen uutta ja vanhaa.
Tämä elokuva elokuvan sisällä luotiin vitsailemaan kamppailulajigenren kustannuksella. Kirjoittaja-ohjaaja Steve Oedekerk käyttää nykyhahmoja ja liittää heidät 1970-luvun kungfu-leffaan yhdistäen uutta ja vanhaa. Oedekerk on päähenkilö, Valittu, joka lähtee kostamaan vanhempiensa kuolemaa, jonka aiheutti kungfu-legenda Master Pain. Matkan varrella hän kohtaa outoja hahmoja, yksi joista on lehmä, joka osaa kamppailulajeja.