Kunnes kuolema erottaa
Kun outo tragedia tappaa hänen miehensä, tämän vaimo saa selville kylmääviä todisteita murhasta ja löytää järkyttäviä totuuksia, jotka uhkaavat hänen omaa henkeään.
Goldie Hawn esiintyy kriitikoiden kehujen arvoisesti Adrienne Saundersina, jonka täydellinen elämä vaimona, äitinä ja uranaisena murenee ja muuttuu hämmentäväksi petosten maailmaksi. Kun hänen miehensä (John Heard) ilmeisesti kuolee hämärässä kolarissa, Adrienne saa selville järkyttäviä totuuksia miehestään sekä löytää selkäpiitä karmivia todisteita kuolettavasta juonesta, joka uhkaa hänen omaa henkeään. Ensimmäisestä pysähdyttävästä käänteestä veret seisauttavaan loppuratkaisuun tämä elokuva on mukaansatempaava, jännittävä trilleri, joka viihdyttää Hitchcockin parhaimpien tapaan.