Kunnes perhe meidät erottaa
Yllätyskihlauutisten jälkeen kaksi kinastelevaa isää uhkaa tehdä unelmahäistä taistelukentän.
Yllätyskihlauutisten jälkeen kaksi kinastelevaa isää uhkaa tehdä unelmahäistä taistelukentän tässä komediassa, jota tähdittävät Forest Whitaker ja Carlos Mencia.