Kunnian kotkat
Ensimmäisen maailmansodan aikana nuori saksalaislentäjä taistelee lentojoukkueensa kanssa halutusta Blue Max -lentomitalista ja päätyy rakastumaan komentajansa onnettomaan vaimoon.
Bruno Stachel on köyhä saksalaissotilas, joka nousee vallihaudoista aristokraattien ilmavoimiin. Hän taistelee armottomasti saadakseen halutun Blue Max -lentokunniamitalin. Toiset kilpailijat ovat rikkaita snobeja, jotka suhtautuvat häneen halveksivasti hänen alhaisen taloudellisen asemansa vuoksi. Kun Bruno saa tittelin, hän saa myös kunnioitusta sekä kenraalilta että tämän vaimolta, joka haluaa palkita miehen tavoin, joista hänen aviomiehensä tuskin pitäisi.