Kurvikkaat giltzit
Suulas vaatesuunnittelijaksi haluava nainen (Mo'Nique) kamppailee löytääkseen rakkautta ja hyväksyntää maailmassa, joka on täynnä "kuumakehoisia" kaunottaria.
Hullunhauska Mo'Nique esittää Jazmin Biltmorea, suulasta vaatesuunnittelijaksi haluavaa naista. Tämä erikoinen komedia kertoo kahdesta turhautuneesta isokokoisesta naisesta, joille paino on pakkomielle, heidän kamppaillessaan löytääkseen rakkautta ja hyväksyntää maailmassa, joka on täynnä "kuumakehoisia" kaunottaria. Kaksikolle heitetään kuitenkin kierrepallo, kun he tapaavat unelmiensa miehet, joista isompi on parempi.