Kuudes aisti
Hollywoodin supertähti Bruce Willis esiintyy vakuuttavasti tässä kirjoittaja-ohjaaja M. Night Shyamalanin piinavan jännittävässä trillerissä, jota kriitikot pitävät yhtenä elokuviahistorian parhaimmista kummitustarinoista.