Death and the Maiden
Andyn kohtalosta ei ole tietoa, kun oikeudenkäynnille valitaan päivämäärä. Odottamaton vieras lähestyy Viciä ja Sullivania. Tiimi kiirehtii sammuttamaan rivitalorykelmässä syttynyttä tulipaloa.