Päämies
11-vuotias Mark Sway on ristitulessa siitä, mitä hän tietää ja mitä ei voi koskaan kertoa. Tappaja surmaa Markin, jos tämä paljastaa tietonsa mafiamurhasta. Kunnianhimoinen syyttäjä painostaa Markia kertomaan kaiken. Mark on nyt tappavan pelin panttivankina, ainoana liittolaisenaan rohkea juristi, joka riskeeraa uransa - ja jopa henkensä - Markin takia.