Hope and Mercy
Jimin jouduttua auto-onnettomuuteen Melinda vierailee hänen luonaan sairaalassa, missä hän tapaa nuoren naisen, joka kuoli hiljattain rutiinileikkauksen komplikaatioihin. Melinda lupaa auttaa naista selvittämään, miksi hän kuoli, vain saadakseen sydäntäsärkeviä tietoja.