Legendaariset Newtonin pojat
Tositarina Amerikan menestyksekkäimmistä pankkirosvoista, jotka vuosina 1919–1924 ryöstivät yli 80 pankkia Teksasista Kanadaan ja huipensivat uransa tekemällä Amerikan historian suurimman junaryöstön.