The One
Yrittäessään vakuuttaa kuolleita matkustajia siirtymään eteenpäin Melinda kohtaa leveälierihattuisen miehen ilkeän hengen, joka haluaa pitää henget maan päällä. Lisäksi Melinda joutuu puolustelemaan toimintaansa tutkijoille, jotka haluavat tietää miten ja miksi hän tiesi, että lentokoneessa oli jotain vikaa ennen kuin se syöksyi maahan.
Yrittäessään vakuuttaa kuolleita matkustajia siirtymään eteenpäin Melinda kohtaa leveälierihattuisen miehen ilkeän hengen, joka haluaa pitää henget maan päällä. Lisäksi Melinda joutuu puolustelemaan toimintaansa tutkijoille, jotka haluavat tietää miten ja miksi hän tiesi, että lentokoneessa oli jotain vikaa ennen kuin se syöksyi maahan. Nyt Melindan pitää ansaita sekä matkustajien että tutkijoiden luottamus samalla kun hän joutuu kohtaamaan leveälierihattuisen miehen.