Les sentinelles impériales : Marrakech, la fiancée de l'Atlas
“Upea kaupunki upealle kuninkaalle”, kertoi historioitsija Ibn Khaldoun 1300-luvulla. Marrakech on monarkkien perustama kaupunki. Monarkit halusivat esitellä valtaansa Kataloniasta Mauritaniaan asti.