Avatar-stunttiryhmä luo henkeäsalpaavaa toimintaa ja ennen kaikkea vie tarinaa eteenpäin. Stunttitiimi saa katsojan sanattomaksi ja vie tämän mukaan kisaamaan veden alla iluilla, lentämään taivaalla ikraneilla ja ajamaan RDA-pikaveneillä.