Lo imposible
Maria, Henry ja heidän kolme poikaansa ovat talvilomalla Thaimaassa. Joulua seuraavana päivänä perheen loma kuitenkin muuttuu painajaiseksi, kun mereltä kantautuu hirvittävä kohina ja musta aalto tuhoaa kaiken tieltään.
Maria, Henry ja heidän kolme poikaansa ovat talvilomalla Thaimaassa vuoden 2004 joulukuussa. Joulua seuraavana päivänä tämän läheisen perheen unelmaloma kuitenkin muuttuu käsittämättömäksi painajaiseksi, kun mereltä kantautuu hirvittävä kohina ja musta aalto tuhoaa kaiken tieltään. Maria perheineen kokee elämänsä synkimmät hetket, mutta kauhun keskelle mahtuu myös yllättäviä ystävällisyyden ja rohkeuden osoituksia.