Loisto
Tarina veljeyden, rakkauden ja lunastuksen voimasta, tanssista, elämästä, ylpeydestä, sielukkuudesta ja siitä, ettei koskaan unohda omia lähtökohtiaan. Eletään nykyaikaa, ja Ralphi Matas (Jorge Burgos) on palaamassa mietteliäänä New Yorkin El Barrioon – kotiinsa. Hän käänsi tälle kodille selkänsä isänsä Ramon Matasin (David Zayas), joka oli kuuluisa salsamuusikko, kuoltua rakennuksen tulipalossa.